Miten määrittää tapahtumamarkkinoinnin ROI?
Tapahtumamarkkinointia, kuten kaikkia markkinointitoimenpiteitä, tulisi ajatella kulun sijasta investointina. Jotta tapahtumamarkkinointi voi saavuttaa paikkansa keskeisenä palikkana osana yrityksen markkinointistrategiaa, tulee tapahtumilla olla tarkkaan asetetut tavoitteet ja mittarit – hyvin toteutettuna esimerkiksi yhteistyökumppanuus tapahtumassa voi todistetusti olla B2B-yrityksen tuottoisin markkinointitoimenpide. Miten lasket tapahtuman liiketoimintavaikutuksen? Kolme keskeisintä tekijää tapahtuman onnistumisen mittaamisessa ovat: Saadut liidit. Kohderyhmään vaikuttaminen. Saavutettu […]
Read Article15/02/2021
Yhteistyökumppanuus virtuaalitapahtumassa – mitä pitää ostajana huomioida?
Uskallan väittää, että lähes jokainen työikäinen on viimeisen vuoden aikana osallistunut jonkinlaiseen virtuaalitapahtumaan. Koska virtuaalitapahtumat ovat konseptina uutta, erilaisia toteutuksia näkyy yhtä paljon kuin järjestäjiäkin. Parhaimmillaan virtuaalitapahtumat ovat aidosti vuorovaikutteisia, visuaalisesti näyttäviä, TV-lähetysmäisiä kokonaisuuksia, kun taas pahimmillaan Teamsin kautta järjestettyjä Power Point -esityksiä puhuvan pään säestämänä. Markkinoilla ei ole vielä tiettyä standardia virtuaalikonseptille, joten on […]
Read Article12/01/2021
Luukku 24.12.
Tutustu valikoimaamme täältä ja hyödynnä joululahjasi 🎅🏼Hyvää ja rauhallista joulua! Valitse sinua kiinnostava koulutus tai tapahtuma valikoimastamme, ja syötä koodi JOULU25 ostoskorissa kohtaan ”Etukoodi”. Etu on voimassa 24.–31.12.2020 välisenä aikana, ja se koskee vain uusia ilmoittautumisia. Huomaathan, että kuponkia ei voi käyttää toisen kupongin kanssa. Jäikö joku luukku avaamatta? Ei hätää – Pääset katsomaan joulukalenterimme aiempia luukkuja täältä. […]
Read Article24/12/2020
Luukku 23.12.
Tänään etsimme joulun parasta alkoholitonta glögiä! Testissä klassikkomaut sekä muutama jännittävä uutuus. 👵 Marli Perinteinen Glögijuoma, hinta 1,75€ (K-Citymarket verkkokauppa) Klassikko glögi tarjoilee yhden makutestin vahvimmista sekä makeimmista mauista. Hieman kanelinen ja omenainen juoma muistuttaa mehua ja maistuu varmasti myös perheen pienimmillekin. Väriltään Marlin tuote on vaaleahko. Erinomainen perusglögi joulupöytään! Pisteet 4/5 Deluxe Glögi Piparminttu, […]
Read Article23/12/2020
Luukku 22.12
Tänään rohkaisemme luovuuteen! Luovat, uudistuvat ja ketterät yritykset pärjäävät. Luovuus ei kukoista hierarkioissa, old school -johtajan tiimissä. Luovuus on usein aliarvostettu työyhteisöissä. Älykäs organisaatio ymmärtää, ettei tulevaisuutta luoda katsomalla vanhojen linssien läpi tulevaan! Organisaatiokulttuurilla on suuri merkitys – hyväksytäänkö kokeilu? Hyödynnetään johtaja ihmisten luovuutta maksimaalisesti? Sallitaanko hullutkin ideat – voiko epäonnistua? Johtajan tehtävä on kannustaa […]
Read Article22/12/2020
Luukku 21.12.
Tänään luukusta paljastuu uusi talvinen taustakuva piristämään etäpalverejasi! Lataa täysikokoinen taustakuva itsellesi alla olevasta lomakkeesta – lähetämme täysikokoisen tiedoston sähköpostiisi. Jäikö joku luukku avaamatta? Ei hätää – Pääset katsomaan joulukalenterimme aiempia luukkuja täältä. Osallistu ilmaisen koulutuksen arvontaan! Jaa joulukalenterimme luukku somessa #Professiojoulu -hastagilla. Tagaa myös meidän tilimme LinkedInissä @Professio, Facebookissa @ProfessioFinland tai Instagramissa @professio_fi. Helpoiten jakaminen onnistuu tekstin alta löytyvien some-jako nappien […]
Read Article21/12/2020
Luukku 20.12.
Teams bingo! Etäpalaverit ovat tulleet lähes kaikille meille hyvin tutuiksi kuluneen vuoden aikana. Lataa alta Teams bingo piristämään vuoden viimeisiä palavereitasi! Lataa täysikokoinen bingoruudukko itsellesi alla olevasta lomakkeesta – lähetämme tiedoston sähköpostiisi. Jäikö joku luukku avaamatta? Ei hätää – Pääset katsomaan joulukalenterimme aiempia luukkuja täältä. Osallistu ilmaisen koulutuksen arvontaan! Jaa joulukalenterimme luukku somessa #Professiojoulu -hastagilla. Tagaa myös meidän tilimme […]
Read Article20/12/2020