Skip to content

Tämä kuva kertoo paljon meistä
– join us.

Kasvu vaatii parhaat tekijät – hae meille töihin.

Me uskomme, että nyt on Suomen aika iskeä – missionamme on tehdä Suomesta globaalisti osaavin kansa. Kunnianhimoinen missio, mutta emme lähde liikkeelle tyhjästä. Professio sai alkunsa vuonna 2006, kun maailman suurin tapahtumajärjestäjä IIR ja hyvinvointikonserni Cor Group yhdistivät osaamisensa.

Yksinkertainen ajatus, kysyä asiakkailta mitä he haluavat oppia, on toimintamme ytimessä. Selvitämme, missä ovat eri toimialojen kehityskohdat ja yhdistämme alan terävimmät osaajat ja ammattilaiset ja innovatiivisimmat palveluntuottajat tapahtumissamme. Yli 10 vuoden aikana Professio on kasvanut yhdestä tapahtumasta 400 koulutusta ja 20 alansa tärkeintä tapahtumaa järjestäväksi organisaatioksi.

Customer Service & Invoicing Specialist

Äitiyslomasijaisuus asiakaspalveluumme ja myyntilaskutukseemme.

Customer Service & Invoicing Specialistina hoidat yrityksemme niin ulkoista kuin sisäistä asiakaspalvelua, ja olet sitä kautta toimintamme keskiössä. Työvälineinä asiakaspalvelussa on sähköposti, puhelin ja nettichat. Iso osa työtä on myyntilaskutuksen hoitamista. Sinulla pysyy monetkin langat käsissä yhtä aikaa ja tyytyväinen asiakas on sinulle sydämenasia.

Työtehtävät:

  • Asiakaspalvelun hoitaminen puhelimitse, sähköpostitse ja nettichatin kautta
  • Myyntilaskutukseen liittyvät asiat (laskutus, seuranta ja raportointi)
  • Asiakas-, varaus- ja laskutustietojärjestelmämme CRMn päivittäminen
  • Raportointi
  • Sisäinen asiakaspalvelu

Toivomme sinulta:

  • Taloushallinnon tuntemusta ja kokemusta muista vastaavista työtehtävistä
  • Itsenäistä otetta työntekoon
  • Tarkkuutta ja täsmällisyyttä
  • Hyviä vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaitoja
  • Iloista ja reipasta asennetta
  • Sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa

Tehtävä on määräaikainen huhtikuun 2023 loppuun saakka. Tehtävä on täysiaikainen, mutta tarvittaessa myös osa-aikaisuudesta voidaan sopia. Työpaikka sijaitsee Espoon Keilaniemessä, lisäksi tarjoamme mahdollisuuden osittaiseen etätyöskentelyyn. Tarjoamme sinulle toimivat puitteet työntekoon, kattavan perehdytyksen, hyvät työsuhde-edut, vahvasti kasvavan liiketoiminnan sekä innostavan työyhteisön.

Hae paikkaa matalalla kynnyksellä perjantaihin 14.10.2022 mennessä lähettämällä vapaamuotoinen hakemus (sekä mielellään myös CV) osoitteeseen milla.helander@professio.fi. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilöiden löydyttyä, ja työt alkavat sopimuksen mukaan mahdollisimman pikaisesti. Lisätietoa tehtävästä antaa Customer Sales & Service Director Milla Helander p. 0405189395

Customer Experience Trainee

Haussa kaksi harjoittelijaa Profession Customer Experience tiimiin. Customer Experience tiimimme tehtävänä on varmistaa huippulaadukas ja onnistunut tapahtumakokemus asiakkaillemme.

Tapahtumien ja koulutustarjontamme kasvaessa etsimme uutta innokasta henkilöä luomaan asiakkaillemme onnistuneita tapahtuma sekä koulutuskokemuksia. Harjoittelijan tehtävänä on koulutus- ja tapahtumatilaisuuksien käytännön järjestelyt yhdessä muun asiakaskokemustiimin kanssa. Tehtävät sisältävät erilaisia ennakkojärjestelytehtäviä, asiakas – ja koulutusviestintää sekä tilaisuuksien käytännön järjestelyjä.

Roolissa ei tekeminen lopu kesken, joten on tärkeää, että olet järjestelmällinen ja tehokas sekä pystyt työskentelemään hektisessäkin työympäristössä. Ympärillesi saat huipputiimin sekä rennon työilmapiirin. Meillä tehdään töitä tosissaan, mutta ei totisena.

Aiempaa kokemusta vastaavien työtehtävien parista et tarvitse, me perehdytämme sinut onnistuneen tapahtumakokemuksen saloihin. Tärkeintä on Can Do asenne ja itsenäinen ote työhön. Harjoittelujakson kesto on 6 kk ja harjoittelu on palkallinen. Toimipisteenä on Profession toimitilat Espoon Keilaniemessä. Mahdollisuus työskennellä myös osittain etänä.

Työ sopii hyvin korkeakouluopiskelijoille tehtäväksi osana koulutusta. Aloitus joustavasti tammikuun 2023 aikana. Lähetä hakemuksesi ja CV:si sähköpostitse ruby.ekblom-suojasalmi@professio.fi. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Customer Success Trainee

Oletko tuleva B2B-kentän superstara? Yhdistämme Profession B2B-tapahtumissamme toimialan ylimmät päätöksentekijät ja yritykset. Tässä roolissa pääset työskentelemään maailman isoimpien yritysten kanssa ja olet tekemässä onnistunutta tapahtumakokemusta yhteistyökumppaneillemme.

Haemme nyt kahta asiakaskokemukselle palavaa harjoittelijaa Customer Success -tiimiimme. Etsimme joukkoomme aktiivisia, ulospäinsuuntautuneita ja tavoitehakuisia tekijöitä. Harjoittelijan tehtäviin kuuluu mm. päättäjien etukäteiskontaktointi, kumppanihoustina toimiminen tapahtumissa ja muut käytännönjärjestelyt yhdessä tiimin kanssa.

Tehtävässä pärjäämiseen tarvitset tehokkuutta, järjestelmällisyyttä ja itsenäistä työskentelyotetta. Aiempaa kokemusta vastaavista työtehtävistä et välttämättä tarvitse, me leivomme sinusta B2B -tekemisen superstaran. Meillä on huipputiimi, jossa töitä tehdään rennossa työilmapiirissä kovalla sykkeellä. Henkilöstötyytyväisyytemme on 4,3/5.

Harjoittelujakso alkaa elokuun alussa ja kesto on 6kk. Harjoittelu on palkallinen ja kokopäiväinen. Työpaikkana on Profession uusi moderni toimisto Espoon Keilaniemessä, mahdollisuus osittaiseen etätyöskentelyyn. Työ sopii hyvin esimerkiksi kaupallisen tai tapahtuma-alan korkeakouluopiskelijoille. Lähetä hakemuksesi ja CV:si sähköpostitse jussi.nyystila@professio.fi. Lisätietoja saat myös soittamalla Jussi Nyystilä, Head of Customer Success, 040 342 4591. Täytämme paikat heti sopivien henkilöiden löydyttyä.

Sales Manager / B2B Growth Talent

Onko myynti veressäsi ja haluat vauhtia valitsemallesi uralle? Nyt on tilaisuutesi hypätä kanssamme matkalle, josta tulee varmuudella urasi yksi tärkeimmistä ja palkitsevimmista kasvutarinoista.

Menestyvä yritysmyynti ei ole ihmisille, jotka uskovat onneen, aggressiivisuuteen tai sinisilmäisiin asiakkaisiin vaan laji, jossa pärjää vain raudanlujalla ammattitaidolla, kestävyydellä ja itsensä jatkuvalla kehittämisellä. Meillä yritysmyyjä ei ole koskaan valmis, mutta tulosta voi tehdä heti – tosin ei hinnalla millä hyvänsä.

Etsimme viittä särmää ja kunnianhimoista aikaisempaa myyntikokemusta omaavaa henkilöä, joista haluamme tehdä tulevaisuuden B2B-huippumyyjiä kahdessa vuodessa. Yrityksellämme on kunnianhimoiset kasvutavoitteet ja sitä tukeva kasvustrategia, jonka tukipilareja nyt etsimme.

Meillä myynti on joukkuelaji, jossa kehitämme yhteispeliä läpi pitkän kauden kohti mestaruustason suoritusta. Pelissä pitää olla itsevarma, mutta jos et ole aidosti valmis auttamaan kaveria, ei sinullekaan syötetä palloa.

Me teemme sinusta B2B kasvun ammattilaisen, joka:

  • Hallitsee myynnin kaikki tasot strategiasta, taktiikkaan ja toteutukseen
  • Ymmärtää asiakasta paremmin kuin kilpailijat
  • Johtaa myyntiprosessia systemaattisesti ja tavoitteellisesti
  • Hallitsee markkinoinnin ja myynnin digitaalisen yhteispelin
  • Toimii hyvin joukkueessa, mutta etsii jatkuvasti paikkaa tehdä maalin
  • Saa asiakkailta huippuarviot luotettavuudesta, ammattitaidosta ja avuliaisuudesta
  • Ei pelkää haastaa itseään vieraammillakin pelipaikoilla
  • Tuo positiivisuutta ja virtaa joukkueeseen, jotta muutkin pärjäävät

Jos näet itsesi osana joukkuettamme ja haluat nousta alasi huippumyyjäksi pikavauhtia, vakuuta meidät hakemuksellasi, persoonallasi ja taidoillasi. Toimi nopeasti sillä täytämme ensimmäiset pelipaikat ennen joulua.

Hakijoilta edellytämme:

  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • Aikaisempaa näyttöä itsenäisestä myyntityöstä
  • Sujuva suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito
  • B-ajokortti ja mahdollisuus oman auton käyttöön
  • Kiinnostusta hyvinvoinnista ja harrastuneisuudesta
  • Kykyä itsensä johtamiseen ja tehokkaaseen ajanhallintaan

Tehtävään valituille henkilöille tarjoamme:

  • Rennon ilmapiirin, jossa jokainen kantaa vastuunsa yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi
  • Mahdollisuuden työskennellä huippuyritysten arvostamien tuotteiden parissa
  • Dynaamisen ja nopeasti kehittyvän työyhteisön
  • Kilpailukykyisen pohjapalkan + provision ilman kattoa
  • Erinomaiset henkilöstöedut ja mahdollisuuden päästä osaksi kunnianhimoista kasvutarinaa

Laitathan vapaamuotoisen hakemuksen ja CV:n osoitteeseen ola.sundell@professio.fi. Mikäli haluat lisätietoa, parhaiten tavoitat Olan aamuisin klo 8.30 ja 9.30 välillä numerosta 040-549 4755.

Customer Data Trainee

Harjoittelijoita tietokantatyöskentelyyn! Oletko kiinnostunut tietokannoista ja tiedonhausta? Nautitko itsenäisestä työstä, joka vaatii tarkkuutta? Pidätkö rutiineista? Etsitkö palkallista harjoittelua osaksi opintojasi? Tämä paikka on juuri sinulle!

Customer Data Traineena pääset näkemään käytännössä, miten dataa hyödynnetään tapahtumien ja koulutusten tuottamisessa. Harjoittelussa pääset osaksi Customer Data -tiimin toimintaa.

Customer Data -tiimissä tehtävänäsi on uusien asiakaskohderyhmien rakentaminen liiketoimintalähtöisesti ja olemassa olevan asiakastietokannan laadun jatkuva parantaminen. Päätehtävä on vastata sinulle nimettyjen asiakastietokantaprojektien tekemisestä itsenäisesti yhdessä tietokantavastaavamme johdolla. Tehtävässä pääset perehtymään CRM-järjestelmäämme.

Harjoittelusta saat arvokasta kokemusta monipuolisen asiakasdatan parista sekä pääset näkemään, miten sitä käytännössä hyödynnetään tapahtuma- ja koulutusalan yrityksen toiminnassa. Harjoittelu tarjoaa hyvät valmiudet toimia erilaisissa tehtävissä datan parissa myös tulevaisuudessa.

Aiempaa kokemusta vastaavien työtehtävien parissa et tarvitse. Tärkeintä on itsenäinen ote työhön sekä kiinnostus työskennellä datan parissa.

Tehtävissä pärjäät hyvin, mikäli

  • Omaat hyvät tiedonhakutaidot
  • Osaat työskennellä itsenäisesti
  • Olet tarkka ja siedät rutiineja
  • Hallitset Excelin peruskäytön
  • Suomen kielen taito on tehtävässä välttämätön

Harjoittelujakson kesto on 4-6 kuukautta. Työpaikkana on Profession toimitilat Espoon Keilaniemessä, mahdollisuus osittaiseen etätyöskentelyyn. Tarjoamme sinulle toimivat puitteet työntekoon, hyvän perehdytyksen, näköalapaikan vahvasti kasvavan liiketoiminnan toimintoihin sekä innostavan työyhteisön.

Työ sopii hyvin esimerkiksi IT-tradenomi-, datanomi- tai merkonomiopiskelijoille tehtäväksi osana opintoja. Lähetä hakemuksesi ja CV:si juho.manni@professio.fi.

Customer Experience Host, keikkatyöntekijä

Etsimme joukkoomme uusia asiakaspalvelun superstaroja!

Haemme asiakaskohtaamisista ja tapahtuma-alasta kiinnostuneita, huippuenergisiä Customer Experience Hosteja työskentelemään b2b-tapahtumissamme pääkaupunkiseudulla. Työ on osa-aikainen (tarvittaessa töihin kutsuttava), joten se sopii loistavasti esimerkiksi opiskelijoille. Työssä pääset tutustumaan lähietäisyydeltä Suomen mielenkiintoisimpien yritysten toimintaan ja tapahtumien toteuttamiseen. Roolisi tapahtumapaikalla on yhteistyökumppaneidemme erinomaisen asiakaskokemuksen varmistaminen sekä toimit heidän yhteyshenkilönään huolehtien kaikista tapahtumaan liittyvistä kysymyksistä ja viihtyvyydestä. Olet siis avainroolissa huikean tapahtumakokemuksen luomisesta yhteistyökumppaneillemme ja sen viemisestä nextille levelille!

Profession Customer Experience Hostina sinulla on:

  • Iloinen ja positiivinen CAN DO -asenne
  • Oma-aloitteellisuutta ja rohkeutta työskennellä asiakasrajapinnassa
  • Kyky toimia itsenäisesti roolissasi
  • Silmää yksityiskohdille ja tarkkuuttaa hoitaa annetut tehtävät
  • Loistavat tiimityöskentelytaidot
  • Halu tuottaa parasta mahdollista asiakaskokemusta
  • Mahdollisesti jo aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä

Lähetä hakemuksesi ja CV:si sähköpostilla viveka.vihavainen@professio.fi. Palkkaus on tuntiperusteinen. Meillä on huipputiimi, jossa töitä tehdään rennossa työilmapiirissä kovalla sykkeellä tavoitteena paras mahdollinen asiakaskokemus tapahtumiemme yhteistyökumppaneille ja osallistujille!

Toimipisteemme sijaitsee Espoon Keilarannassa.