Terhi Väistö
Customer Insight Specialist, Eficode
Terhi työskentelee Eficodella asiakasymmärryksen asiantuntijana. Hän tekee laadullisen asiakasymmärryksen, käyttäjäkokemuksen sekä käytettävyyden tutkimusprojekteja sekä saavutettavuusarviointeja.
Ennen Eficodea Terhi on työskennellyt kuluttajakäyttäytymisen tutkijana Aallossa sekä käyttäjäkokemustutkijana digitaalista kuluttajapalvelua tuottavassa startup-yrityksessä. Työssään Terhi innostuu mahdollisuudesta päästä näkemään digipalveluita erilaisissa konteksteissa ja olemaan mukana niiden kehittämisessä entistä käyttäjäystävällisemmiksi.
Terhi on taustaltaan kauppatieteilijä ja Aalto-yliopistosta markkinoinnin laitokselta väitellyt kuluttajakäyttäytymisen tutkija. Hänellä on vahva laadullisen metodologian osaaminen ja käytettävyyden ja käyttäjäkokemuksen serfitikaatti: Certified Professional for Usability and User Experience – Foundation Level (CPUX-F).