Skip to content

Tarja Sallanen

osaamisen kehittämisen päällikkö, SOK HR

Tarja työskentelee Osaamisen kehittämisen päällikkönä SOK Henkilöstötoiminnoissa Osaamisen ja johtamisen kehittämisen tiimissä. Keskeisenä vastuualueina S-ryhmätasoiset konseptit ja osaamisen ja johtamisen kehittäminen sekä henkilöstökokemuksen mittaamisen kokonaisuus. Työkokemusta hänellä on kertynyt jo varsin pitkästi, erityisesti asiakaskokemuksen ja HRn eri rooleista. Ennen S-ryhmään siirtymistään hän työskenteli 14 vuotta IKEA Oyssä; ensin HRssä ja viimeiset 12 vuotta johtaen asiakaskokemusta ja verkkokauppaliiketoimintaa. Työntekijä- ja asiakaskokemuksen yhdistäminen ovat alueita, joiden parissa työskentelystä Tarja nauttii. Koulutukseltaan hän on Valtiotieteiden maisteri.

Työntekijä- ja asiakaskokemuksen keskiössä Tarjan mielestä on hyvä johtaminen. Itsekin yli kymmenen vuotta esihenkilö- ja johtotehtävissä on entisestään vahvistanut käsitystä siitä, miten keskeinen rooli esihenkilöillä ja johtajilla on. Tämä olikin syy halusta päästä työskentelemään entistä vahvemmin esihenkilötyön ja johtamisen kehittämisen pariin vuosien tauon jälkeen. Puheenvuoron Case-esimerkki: Miltä hyvä näyttää – Johtaminen työntekijäkokemuksen keskiössä kertoo, miten SOK:lla on viimeisen vuoden aikana kehitetty johtamista ja yhdessä suunniteltu johtamislupauksien johtamiskäyttäytymiset. Ja erityisesti miten hyvää johtamista mitataan.

Tulevat koulutukset, vetäjänä Tarja Sallanen

Blogikirjoituksissa