Sari Järvinen
Sote-markkinoinnin moniosaaja, ent. Pihlajalinnan markkinointipäällikkö
Yli 15 vuoden kokemus terveydenalan markkinoinnista, palvelukehityksestä, myynnistä, asiakaspalvelusta ja viestinnästä
Sari on ollut kehittämässä sekä Terveystalon että Pihlajalinnan ketjutoimintaa ja toiminut mm. yksityisen sairaalan johtotehtävissä. Sari on lisäksi perehtynyt apteekkialan liiketoiminnan johtamiseen.
Sarin ydinosaamista on mm.
- Terveydenalan markkinoinnin strategia, suunnittelu ja toteutus
- Konsepti- ja kampanjamarkkinointi kuluttajille ja ammattilaisille
- Asiakkuusohjelmien, asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen
- Ketjutoiminta, brändiuudistukset ja markkinoinnin integraatiot
- Digitaalisten palvelujen kehittäminen markkinoinnin ja terveydenalan näkökulmasta
- Markkinointiviestintä ja sosiaalinen media