Matti Toivonen

Partner, Co-Founder, Front AI
Matilla on yli 10 vuoden kokemus asiakaskokemuksen ja – palvelun johtamisesta mm. Ticketmasterilla, OpusCapitalla ja Itella Informationissä. Viimeiset 6 vuotta hän on toiminut perustamassaan Front AI Oy:ssä Chief Experience Officerina. Frontin missiona on helpottaa asiakkaiden digitaalisia asiakasprosesseja automaation ja tehokaan kanavaohjauksen keinoin.
Viime vuodet Matti on perehtynyt käyttäytymistalouden Nudge-teoriaan ja soveltanut sitä menestyksekkäästi osana asiakkaiden kanavastrategiaa ja -ohjausta verkkopalveluissa. Kokemukset ja esimerkit perustuvat asiakkaille toteutettuihin digitaalisiin tuuppauksen keinoihin, eli nudgeihin, osana kanavastrategia- ja ohjausratkaisua, jonka vaikutuksen piirissä on vuosittain yli 2,6 miljoonaa kuluttaja-asiakasta pohjoismaissa.
Tutustu kaikkiin Profession koulutuksiin ja tapahtumiin, joihin valitsemme aina parhaat kouluttajat ja puhujat.
Etsi koulutus & tapahtuma Ota yhteyttä