Skip to content

Arto Koponen

Artolla 25 vuoden kokemus asiakaspalvelun kehityksestä erityisesti contact centereiden ja helpdeskien näkökulmasta. Arto on kehittänyt asiakaspalveluita työuransa aikana monesta eri näkökulmasta: Ohjelmointi, tekninen tuotehallinta, tuotemarkkinointi, tuotekehitys, konsultointi, myynti, esimiestehtävät, jne. SAP-työuransa aikana Arto sai myös runsaasti kokemusta contact center -toiminnasta ja kehitystarpeista kansainvälisesti.

Tällä hetkellä Arto auttaa puolueettomana asiantuntijana organisaatioita siirtymään digitaaliseen asiakaspalvelun aikakauteen. Nykyisessä roolissa Arto on auttanut lukuisia suomalaisia yrityksiä digitaalisen asiakaspalvelustrategian ja tiekartan laadinnassa, auttanut asiakkaita hankkimaan tiekartan mukaisia teknologioita ja myös auttanut asiakkaita niiden käyttöönottoprojekteissa projektijohtajana, arkkitehtina ja asiantuntijana.

Asiakaspalvelun kehittäminen on Arton sydämenasia ja siksi Artosta upeaa päästä jakamaan osaamistaan ja kokemustaan tämän koulutuksen muodossa. Mottona voisi toimia Arton yrityksen eli First Goal Oy:n motto ”saamme asiakkaasi hymyilemään”.

www.firstgoal.fi

Tulevat koulutukset, vetäjänä Arto Koponen

Blogikirjoituksissa