Anne-Mari Aaltonen

Viestintä- ja asiakaspalvelupäällikkö, Yleisradio
Anne-Mari Aaltonen, YTM, on uudistamisesta inspiroituva Ylen viestintä- ja asiakaspalvelupäällikkö. Hän on vetänyt urallaan kehityshankkeita, joiden ytimessä ovat olleet asiakaskokemuksen parantaminen – mutta myös työntekijöiden hyvinvointi.
Ylellä on jo pitkään rakennettu teknologia- ja tekoälyavusteista asiakaspalvelua. “Oman tekoälyn” avulla tiimi on onnistunut tehostamaan palautteenkäsittelyä sekä suodattamaan palautteesta asiakasviestintään kiinnostavia ja hyödyllisiä elementtejä.
Anne-Marilla on 20 vuoden kokemus media-alalta viestinnän johtavissa rooleissa, journalistina sekä yrittäjänä. Puheenvuoroissaan hän jakaa konkreettisia vinkkejä ja aitoja oivalluksia virheitä peittelemättä.
Tutustu kaikkiin Profession koulutuksiin ja tapahtumiin, joihin valitsemme aina parhaat kouluttajat ja puhujat.