Skip to content

Anne-Mari Aaltonen

Viestintä- ja asiakaspalvelupäällikkö, Yleisradio

Anne-Mari Aaltonen, YTM, on uudistamisesta inspiroituva Ylen viestintä- ja asiakaspalvelupäällikkö. Hän on vetänyt urallaan kehityshankkeita, joiden ytimessä ovat olleet asiakaskokemuksen parantaminen – mutta myös työntekijöiden hyvinvointi.
Ylellä on jo pitkään rakennettu teknologia- ja tekoälyavusteista asiakaspalvelua. “Oman tekoälyn” avulla tiimi on onnistunut tehostamaan palautteenkäsittelyä sekä suodattamaan palautteesta asiakasviestintään kiinnostavia ja hyödyllisiä elementtejä.
Anne-Marilla on 20 vuoden kokemus media-alalta viestinnän johtavissa rooleissa, journalistina sekä yrittäjänä. Puheenvuoroissaan hän jakaa konkreettisia vinkkejä ja aitoja oivalluksia virheitä peittelemättä.

Tutustu kaikkiin Profession koulutuksiin ja tapahtumiin, joihin valitsemme aina parhaat kouluttajat ja puhujat.

Etsi koulutus & tapahtuma Ota yhteyttä