Tiina Sund
asiakaskokemuksen kehittämisen huippuasiantuntija
Tiina on toiminut yli 20 vuoden ajan erilaisissa asiakaspalvelutehtävissä, mukaan lukien vuoro- ja lähiesihenkilön roolit hektisessä lentoasemaympäristössä, mikä on antanut hänelle syvällisen ymmärryksen haastavien tilanteiden hallinnasta niin kasvotusten, kuin kirjallisestikin. Vuorovaikutuskoulutusten lisäksi viimeiset vuodet ovat vierähtäneet häiriötilanneviestinnän parissa. Päätyönsä ohessa hän on luotsannut henkilöstöä läpi monenlaisten koulutusten, keskittyen erityisesti turvallisuus- (safety & security) ja asiakaspalvelukoulutuksiin.
Tiinan koulutuksissa keskitytään kehittämään osallistujien vuorovaikutustaitoja siten, että he pystyvät käsittelemään konflikteja ja vaativia asiakaskohtaamisia rauhallisesti ja ammattimaisesti.
Customer Journey Lead, Finnair Oyj / kouluttaja, Mielenrauha koulutuspalvelut Oy