Susanna Paloheimo
kokenut asiakaskokemus- ja viestintäjohtaja
Susanna Paloheimo on muutosjohtamisen ja asiakaskokemusten parantamisen ammattilainen. Hänellä on kokemuksen mukanaan tuoma taito nähdä se kuuluisa iso kuva, jonka hän sanoittaa vetoaviksi tarinoiksi ja muokkaa tavoitteellisiksi osaprojekteiksi. Susannan vahvuuksia ovat näkemyksellisyys, innostaminen ja rohkeus. Hän hyödyntää työssään viestintää monin eri tavoin. Susanna on toiminut Attendolla vuoden 2020 alusta – vuoteen 2022 asiakaskokemus- ja viestintäjohtajana.
Sotealan hierarkisen, tuotantoon keskittyvän kulttuurin muuttaminen asiakas- ja palvelukeskeiseksi on Susannalle sydämen asia. Hän uskoo, että henkilöstökokemuksen on oltava kunnossa, jotta asiakaskokemus voi olla huippuluokkaa. Hyvinvoiva Suomi ansaitsee tulla päivitetyksi versioon 2.0 – ja se tapahtuu yhdistämällä parhaat julkiset ja yksityiset voimat.