Skip to content

Sari Hammari

asiakaspalvelujohtaja, S-pankki

Sari Hammari toimii S-Pankissa Asiakkuusjohtajana, tehtävänään asiakaspalvelun muutosjohtaminen, kehittäminen ja asiakaskokemuksen parantaminen. Sari on tehnyt mittavan uran finanssialan johtotehtävissä muutosjohtamisen, asiakaskokemuksen parantamisen ja myynnin parissa. Hän on dynaaminen johtaja, joka yhdistää toimeenpanokyvyn, värikkään johtajuuden ja innostavan vaikutuksen. Hänen johdollaan tiimi saavuttaa huippusuorituksia ja nauttii matkasta. Oppimisen nälkä ja toiminnan kehittämisen tarve ovat vieneet Saria aina eteenpäin uudenlaisiin kokemuksiin ja tehtäviin. Tällä hetkellä Sarin erityisenä mielenkiinnon kohteena ovat GAI:n ja asiakaslähtöisen asiakaspalvelun haasteet ja mahdollisuudet.

Sari on tutkinut lähivuosina Jyväskylän Yliopiston eMBA lopputyössään johtajuuden muutosta finanssitoimialan murroksessa. Tutkimuksessa tarkasteltiin digitalisaation vaikutuksia konttoriverkostoon, sekä johtamisen eri keinoja konservatiivisen ja säädellyn finanssialan murroksessa. Käytännön työ ja johtamisen viitekehyksen yhdistäminen on antanut hyviä eväitä tämän päivän finanssialan ja asiakaspalvelun muutokseen. Hän on intohimoinen ja tuloshakuinen johtaja, joka rakastaa haasteita ja tarttuu niihin voimalla. Hän kannustaa aina ajattelemaan rohkeasti ja etsimään uusia näkökulmia. Hänen innostuksensa tarttuu kaikkiin ympärillään. Sari on myös mestari saattamaan suuret visiot käytäntöön. Hänellä on kyky nähdä kokonaisuus ja samalla keskittyä yksityiskohtiin, mikä tekee hänestä erinomaisen toimeenpanijan.

Sari on innostava ja vakuuttava puhuja, joka osaa tuoda selkeyttä monimutkaisiinkin kokonaisuuksiin.