Skip to content

Sani Leino

Intohimoinen asiakaskokemuksen ja myynnin kehittäjä

Sani tunnetaan intohimoisena asiakaskokemuksen ja myynnin kehittäjänä, jonka missiona on parantaa ammattilaisten asiakaspalvelu- ja myyntitaitoja, jotta asiakkaat haluavat jatkossakin asioida palveluhenkisten ihmisten kanssa, eivätkä asioi yksinomaa bottien, itsepalvelukassojen tai verkkokauppojen kautta.

Sanin oma työhistoria alkoi kunnolla 2001 palvelualalta, jossa hän sai ensikosketuksensa asiakaspalvelutehtäviin ravintolatyön kautta, jonka jälkeen työura on sisältänyt erilaisia tehtäviä autoalan- ja vähittäiskaupan ja tietoliikennealan myyntitehtävissä (Toyota, Gigantti, DNA), sekä myöhemmin myynnin johto- ja valmennustehtäviä kotimaassa ja kansainvälisesti (Rainmaker & ThingLink). Nykyään Sani toimii yrittäjänä Social Company Oy:ssä ja auttaa satoja asiakkaitaan kotimaassa ja kansainvälisesti myynnin ja asiakaskokemuksen parantamisessa ja sosiaalisen median ammattikäytössä.

Sani on ollut mukana kirjoittamassa kahta suosittua tietokirjaa ‘5 tähden asiakaskokemus’ ja
‘#Myyntikirja’, joiden kantava tavoite on auttaa yksilöitä ja yrityksiä palvelemaan asiakkaitaan paremmin digitaalisella aikakaudella. Sani on myös ollut luomassa maailman ensimmäistä Digitaalisen ja sosiaalisen myynnin tutkinto-ohjelmaa arvostetulle Digital Marketing Institutelle.

Sani tunnetaan energisistä ja innostavista koulutuksistaan ja puheenvuoroistaan,
joista tunnustuksena hän oli ehdolla Speakersforumin vuoden puhujatulokkaaksi v. 2017.

Tulevat koulutukset, vetäjänä Sani Leino

Blogikirjoituksissa