Petri Räsänen
Myynti- ja markkinointijohtaja, Partner, Invenco Oy
Petrillä on 20 vuoden kokemus datan ja analytiikan parissa toimimisesta eri rooleissa.
Petri keskustelee vuosittain kymmenien organisaatioiden kanssa, miten he voisivat paremmin hyödyntää dataa ja analytiikkaa liiketoiminnassa. Hän on osallistunut useiden eri hankkeiden johtoryhmiin, joten hänellä on hyvä näkemys, miten onnistunut data ja analytiikka hanke toteutetaan ja mitkä ovat hankkeiden sudenkuopat.
Petrillä on myös teknistä taustaa, joten eri datan ja analytiikan välineet ovat hänelle tuttuja mukaan lukien kolmikirjaimiset IT-termit. Hän seuraa alan markkinoita aktiivisesti päivittäin keskusteluissa sekä ohjelmistotoimittajien että kumppaneiden kautta.
Hän uskoo voimakkaasti kumppanuusajatteluun ja saa siitä innostusta viedä analytiikan ilosanomaa eteenpäin.