Skip to content

Marika Järvinen

asiakaspalvelun kehittämispäällikkö, PSHP

Marika Järvinen on työsken­nellyt pitkään palvelujen kehittämistehtävissä. Hän on suomalaisen terveydenhuollon palvelumuotoilun ja yhteiskehittämisen edelläkävijöitä. Hänen työnsä keskeisenä ajatuksena on tukea organisaatiota kehittämään omaa innovaatio- ja kehittämiskyvykkyyttään siten, että organisaatio voi harjoittaa jatkuvaa kehittämistä koko organisaation voimalla. Hänen tavoitteenaan on innostaa ja kannustaa ihmisiä kehittämään, sekä tarjota keinoja ja menetelmiä sen mahdollistamiseksi. Palkitsevin osa hänen työstään on kuunnella ja tehdä yhteistyötä asiakkaiden ja työntekijöiden kanssa paremman palvelun ja asiakaskokemuksen saavuttamiseksi. Työnsä tueksi hän on suorittanut Laurean MBA Service Innovation and Design -tutkinnon. Hän on pohjakoulutukseltaan DI ja hänellä on myös markkinoinnin johtamisen MJD-tutkinto sekä laatutyön MQ-tutkinto.

Tulevat koulutukset, vetäjänä Marika Järvinen

Blogikirjoituksissa