Skip to content

Laura Paloposki

erinomaisen asiakaspalvelun arkkitehti

Laura on asiakaspalvelun syväosaaja, jolla on 360° asteen näkökulma ainutlaatuisen kokemuskombinaation ansiosta: hän on toiminut palveluntarjoajan, esihenkilön ja konsultin rooleissa. Hänen uransa kattaa yli 25 vuoden menestyksekkään kokemuksen asiakaspalvelutoimintojen johtamisesta ja kehittämisestä. Suomessa on todennäköisesti useampia suuria palvelukeskuksia, joissa hän on ollut kehittämässä toimintaa kuin niitä, joissa hän ei ole ollut mukana. 

Kymmenet projektit ovat auttaneet häntä luomaan syvällisen ymmärryksen ja kokonaisvaltaisen lähestymistavan asiakaspalveluun eri toimialoilla Suomessa ja ulkomailla. Tulokset puhuvat puolestaan. Hänen käytännön kokemustaan tukevat Customer Operations Performance Centerin parhaat käytännöt sekä laaja kotimainen ja ulkomainen verkosto, jotka auttaa häntä pysymään kehityksen kärjessä.

Tutustu kaikkiin Profession koulutuksiin ja tapahtumiin, joihin valitsemme aina parhaat kouluttajat ja puhujat.