Kirsti Laasio
CXO, partner, advisor
Kirsti on asiakaskokemuksella johtamisen edelläkävijä. Pitkään kansainvälisessä ympäristössä ja liiketoiminnassa johtajana toimineena, Kirstillä on kokemusta strategian tuloksekkaasta viemisestä käytäntöön, monialaisten kansainvälisten tiimien vetämisestä sekä kulttuurin rakentamisesta ja siilojen poistamisesta tiimien välillä. Kansainvälisen kasvustrategian rakentaminen ja johtaminen Kirstin vahvalla asiakas- ja kohdemarkkinaymmärryksellä on siivittänyt monta suomalaista tuotekeskeistä yritystä maailmallakin tunnetuksi, kuten esimerkiksi Polar, Suunto, HappyOrNot, jossa hän toimi asiakaskokemusjohtajana. Lisäksi Kirsti toimii eri yritysten johtoryhmien neuvonantajana, innostavana mukaansatempaavana puhujana ja käytännönläheisenä kouluttajana sekä mentorina.
Hänen vahvoja osaamisalueitaan ovat asiakas- ja työntekijäkokemuksen integroiminen ja jalkauttaminen osaksi liiketoiminnan operatiivista tekemistä. Hänellä on kokemusta myös brändien rakentamisesta, johdon strategiatyöskentelyn fasilitoinnista sekä asiakastarpeiden tuotteistamisesta menestyksekkääksi liiketoiminnaksi. Kirstin sydän sykkii asiakaskeskeisen kulttuurin rakentamiselle ja hän tarjoaa toivottua käytännönläheistä konkretiaa sekä rohkaisua jokaiselle kohti parempia kokemuksia – hymiö kerrallaan.
Lisäksi Kirsti on mukana kirjoittamassa Menestys syntyy asiakaskokemuksesta – B2B-johtajan opas kirjaa, joka ilmestyy keväällä 2021. Lisäksi voit lukea Kirstin ajatusjohtajuusartikkeleita täältä: https://www.bonfire.fi/author/kirstilaasio/