Skip to content

Jukka Hakala

VTM Jukka Hakala on viestinnän ja vetovoimaisten brändien asiantuntija sekä konsulttitoimisto Kotoban toimitusjohtaja

VTM Jukka Hakala on vuosien varrella osallistunut useiden vetovoimaisten brändien rakentamiseen. Hän on voittanut lukuisia alan palkintoja niin viestintä- kuin markkinointialan kilpailuissa.

Hakala kiteyttää strategioita, valmentaa liikkeenjohtoa, kirjoittaa ja luennoi. Aiemmin hän on työskennellyt toimittajana, mainonnan suunnittelijana, viestintäkonsulttina sekä yritysjohdon neuvonantajana. Lisäksi Hakala on kirjoittanut useita kiiteltyjä viestintäalan kirjoja: Miten saan viestini perille (2015), Vetovoima (2012), Radikaali brändi (2007) ja Yhdessä (2005). Viimeisimpänä teoksenaan Hakala on julkaissut esikoisromaaninsa: Valheet, joihin uskomme (2022).