Skip to content

Jonna Muurinen

Markkinoinnin superammattilainen, Toimitusjohtaja, Kuulu

Jonna on Markkinointiviestintätoimisto Kuulun perustaja ja toimitusjohtaja. Hänellä on 23 vuoden kokemus markkinoinnista, viestinnästä ja media-alasta. Hän on erikoistunut B2B-yritysten markkinointiin. Erityisiä kiinnostuksen kohteita hänellä on markkinoinnin ja myynnin yhteistyön kehittäminen, markkinoinnin liittäminen tiiviisti liiketoimintastrategiaan, markkinoinnin mittaaminen sekä markkinointisuunnitelman käytäntöön vieminen.

Tunnetulle brändille kaikki on helpompaa, on Jonnan yrityksen, Kuulun strategia, ja sieltä lähtee myös johtoajatus hänen omalle työlleen. Jonna uskoo digimarkkinoinnin alalla jatkuvaan uuden oppimiseen, se on käytännössä ainoa keino pysyä alalla, sillä muutos on arkea markkinoinnissa. Vaikka tekniikka ja alustat muuttuvat, markkinoinnin syvempi olemus ei ole muuttunut vuosien varrella miksikään. Markkinoinnin avulla synnytetään kiinnostus ja kysyntä, myynti hoitaa kiinnostuksen ja kysynnän kaupoiksi.