Heini Vaniala
Loyalty & Customer Experience Lead, Kotipizza Group Oy
Heini Vaniala on arvostettu asiakaslähtöisen digitaalisen kehityksen johtaja, jolla on yli 15 vuoden kokemus työskentelystä pohjoismaisten huippubrändien parissa. Hän on tunnettu strategisena ajattelijana ja ongelmanratkaisijana, joka on digitaalisen kehityksen kärjessä.
Vaniala on pitkän linjan vaikuttaja Suomen markkinointikentässä. Tällä hetkellä hän johtaa Kotipizzan asiakaskokemuksen ja lojaliteetin kehitystä sekä vaikuttaa aktiivisesti järjestöjen data- ja asiakasymmärrystyöryhmissä.
Vanialan intohimo liiketoiminnan tavoitteiden ja asiakastarpeiden yhdistämiseen on tarttuvaa. Jos haluat kuulla, miten data saadaan taipumaan liiketoiminnan työkaluksi, tule kuulemaan Heini Vanialan puheenvuoro!