Hanna Rantanen
yksikön päällikkö, asiakaspalvelu, HSL
Hanna on työskennellyt reilun 15 vuoden ajan asiakaspalvelun johtamisen ja kehittämisen parissa niin julkisella kuin yksityiselläkin sektorilla. Hannan intohimona on ihmiskeskeinen ja tuloksellinen johtaminen, jolla tavoitellaan parasta henkilöstö- ja asiakaskokemusta. Me asiakaspalvelussa työskentelevät tiedämme, kuinka haastava tämä yksinkertaiselta kuulostava yhtälö on ja juuri se motivoi ja innostaa Hannaa. Tekoäly on suht tuore lisävahvistus tässä kokonaisuudessa ja se mahdollistaa aivan uudenlaisia toimintamalleja. Potentiaali on huikea ja Hannan mottona onkin yrittää pitää pää sopivasti pilvissä, mutta jalat tukevasti maassa. Tekoälynkin kanssa on hyvä edetä sopivin askelin.
Tutustu kaikkiin Profession koulutuksiin ja tapahtumiin, joihin valitsemme aina parhaat kouluttajat ja puhujat.