Emmi Paunonen
Palkittu sisältöstrategian syväosaaja
Olen tehnyt markkinoinnin parissa töitä reilun 10 vuoden ajan. Ensimmäiset 5 vuotta inhousena ja loput markkinointi- ja viestintätoimistoissa, suurimmaksi osaksi B2B-asiakkaiden parissa. Erilaiset sisällöt ovat aina olleet osa työtäni ja olen saanut tarkastella niitä monilta eri kanteilta ja syvyyksiltä, mistä on ollut suurta hyötyä strategisen osaamiseni kasvattamiseen. Kutsuisin itseäni ensisijaisesti strategisen markkinointisuunnittelun, verkkosisältöjen ja sosiaalisen median syväosaajaksi, mutta myös generalistiksi monipuolisen osaamiseni ja kokemukseni takia.
Suurimpia saavutuksia työurallani ovat kaksi maailman parhaan viestintätyön palkintoa sekä Suomen parhaan yritys- ja organisaatioviestinnän palkinto. Tällä hetkellä intohimonani on kehittää alan ja sisältömarkkinoinnin saavutettavuutta. Yli miljoona suomalaista tarvitsee saavutettavia verkkosisältöjä, mikä tulee useille yllätyksenä.
Työssäni minua innostaa nähdä muiden innostus ja kiinnostus, kun he ymmärtävät markkinoinnista, sisällöistä ja strategisesta tekemisestä enemmän, ja näkevät markkinoinnin arvon. Valmennuksissa ja koulutuksissa parasta on kuulla osallistujien omia kokemuksia ja oivalluksia. Ne herättävät myös itseä pohtimaan uusia mahdollisuuksia ja haastamaan omia näkemyksiä – ovathan ne kehittäjän lasit silmillä myös jokaisessa koulutuksessa.