Skip to content

Belinda Gerdt

Globaali Markkinointijohtaja, Royal Philips

Belinda Gerdt on yksi harvoista suomalaisista naisista, joka on luonut kansainvälistä uraa maailman arvokkaimmissa teknologiayhtiöissä. Belinda on tehnyt töitä yli 15-vuotta digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen parissa. Tällä hetkellä Belinda työskentelee Philipsillä pääkonttorissa Hollannissa ja vastaa globaalisti yritysmarkkinoinnista. Aikaisemmin hän työskenteli muun muassa Microsoftin Länsi-Euroopan pääkonttorissa sekä Amazonin EMEA-organisaatiossa Luxembourgissa.

Hänen neljäs kirjansa ”The Swipe-Right Customer Experience” julkaistiin marraskuussa 2022 yhden maailman suurimman kustantajan, Big Five -kustantajiin kuuluvan yhdysvaltalaisen Harper Collinsin kanssa. Edellinen teos Digiajan Asiakaskokemus, (Alma Talent, co-write Sanna Eskelinen) voitti Kultasulka 2019 -kirjakilpailun.

”Digitalisaatio muutti asiakaskokemuksen ja teknologioiden hyödyntäminen erottaa edelläkävijät muista. Nyt on aika ajatella isosti! THINK BIG! Tapamme kommunikoida, etsiä tietoa ja kuluttaa muuttuvat nopeasti digitalisaation myötä. Haluamme yritysten ja organisaatioiden kanssa käytävän dialogin olevan viiveetöntä ja asioinnin helppoa. (Kukapa haluaisi enää jonottaa kassalle!) Palvelulta odotamme yksilöllisyyttä.”

Tulevat koulutukset, vetäjänä Belinda Gerdt

Blogikirjoituksissa