Belinda Gerdt

kirjailija, digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäjä ja terveydenhuollon vaikuttaja
Belinda Gerdt on yksi harvoista suomalaisista naisista, joka on luonut kansainvälistä uraa maailman arvokkaimmissa teknologiayhtiöissä. Hän toimii tällä hetkellä Globaalina markkinointijohtajana Philipsillä, jossa hän vastaa globaalisti terveydenhuollon digitalisaatiota edistävistä ohjelmistoista.
Hänen Kultasulka 2019 -kirjakilpailun voittajateoksensa Digiajan Asiakaskokemus, solmi maaliskuussa 2021 harvinaisen kansainvälisen julkaisusopimuksen yhden maailman suurimman kustantajan, Big Five -kustantajiin kuuluvan yhdysvaltalaisen Harper Collinsin kanssa.
Belinda on tehnyt töitä yli 15-vuotta digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen parissa. Aikaisemmin hän työskenteli muun muassa Microsoftin Länsi-Euroopan pääkonttorissa sekä Amazonin EMEA-organisaatiossa Luxembourgissa.