Antti Isokangas
vastuullisuusviestinnän asiantuntija, kouluttaja ja puhuja
Antti on työskennellyt viestinnän parissa 30 vuoden ajan lehti-, radio- ja tv-toimituksissa, viestintätoimistoissa sekä yrityksissä, viimeksi vuosina 2015–2022 Kotipizza Groupin viestintä- ja vastuullisuusjohtajana. Työssään hän on erikoistunut yritysten vastuullisuus-, strategia- ja kriisiviestintään, mielipidejohtajuuden rakentamiseen sekä organisaatioiden työnantajakuvan kehittämiseen. Antti on myös yksi viestintää ja markkinointia käsittelevien kirjojen Viherpesuopas – Miten merkitys muuttuu markkinoinniksi (2022) ja Viherpesutalous (syksy 2024) kirjoittajista. Työelämässä Antti arvostaa erityisesti selkeää ajattelua ja hyviä keskusteluja ja nauttii jokaisesta tilaisuudesta oppia itseään fiksummilta.