Annariikka Kähönen
Country Lead Finland, Klarna
Annariikalla on reilun 10 vuoden kokemus kansainvälisten kuluttajabrändien myynnissä, kehittämisessä ja markkinoinnissa. Kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen keskiössä on Annariikan kokemuksen mukaan vahvasti palvelun saavutettavuus, helppokäyttöisyys ja turvallisuus, sekä enenevissä määrin personointi digitaalisessa ympäristössä.
Klarnalla Annariikka toimii tiiviissä yhteistyössä Suomen ja kansainvälisesti johtavien verkkokauppiaiden kumppanina kehittämässä verkkokaupan asiakaskokemusta erityisesti maksamisen sekä brändinäkyvyyden, liikenteen ja konversio-optimoinnin osa-alueilla.
Vuonna 2005 perustetun Klarnan missio on edistää kaupankäyntiä ja helpottaa kuluttajan ostokokemusta tekoälypohjaisilla maksu- ja shoppailuratkaisuilla. Klarnan palveluja käyttää yli 150 miljoonaa globaalia kuluttajaa yli 500 tuhannen kauppiaan tarjoamina ja Klarna käsittelee yli 2 miljoonaa maksutapahtumaa päivittäin. Tänä vuonna Klarna julkaisi Open AI teknologiaan perustuvan asiakaspalveluratkaisun, joka tukee kuluttajia 35 eri kielellä.