Skip to content

Susanna Paloheimo

asiakaskokemus- ja viestintäjohtaja, Attendo

Susanna Paloheimo on asiakaskokemuksen ja muutoksen johtamisen ammattilainen, jolla on vahva tausta viestinnässä ja yrittäjyydessä. Attendolla hän on työskennellyt vuoden 2020 alusta alkaen asiakaskokemus- ja viestintäjohtajana. Aiemmalla urallaan hän on mm. ollut mukana digitalisoimassa ammattikeittiöiden omavalvontaa ja datalla johtamista sekä palvellut Googlea ja useita muita yrityksiä viestinnällisissä kysymyksissä.

Sotealan hierarkisen, tuotantoon keskittyvän kulttuurin muuttaminen asiakas- ja palvelukeskeiseksi on Susannalle sydämen asia. Hän uskoo, että henkilöstökokemuksen on oltava kunnossa, jotta asiakaskokemus voi olla huippuluokkaa. Hyvinvoiva Suomi ansaitsee tulla päivitetyksi versioon 2.0 – ja se tapahtuu yhdistämällä parhaat julkiset ja yksityiset voimat.

Tulevat koulutukset, vetäjänä Susanna Paloheimo

Blogikirjoituksissa