Skip to content

Piia Pärssinen

asiakas- ja henkilöstökokemuksen kehittäjä, valmentaja & muutoskartturi

Piialla on yli 20 vuoden laaja-alainen kokemus eri toimialojen liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisen parissa. Hänen intohimonaan on aina ollut asiakaslähtöinen kehittäminen ja erinomaiseen asiakaskokemukseen tähtääminen. Ihan ok ei ole OK. Etenkin aikanaan Toyotalta saadut opit, ongelmien ratkaisutaidot ja Lean-metodit ovat salainen ase, joita hän kantaa mukanaan.

Hän on inspiroiva valmentaja ja muutoksen mahdollistaja, joka uskoo prosessien ja tiimityön sekä jatkuvan kehittämisen voimaan isojenkin muutosten läpiviemisessä. Työyhteisöihin, yritysten kulttuuriin ja ihmisten kehittämiseen investoidut pääomat tulevat aina takaisin. Jos keskitymme tulokseen, emme ikinä muutu. Jos keskitymme muutokseen, tulos on luonnollinen seuraus.

”Tarvitsemme virheitä kehittyäksemme. Avoin dialogi ja tiimityö muovaavat arvostuksen ilmapiiriä työyhteisössä ja mahdollistavat jatkuvan kehittämisen kulttuurin.” 

”Jos et palvele asiakasta, palvele jotakin, joka palvelee” 

Tulevat koulutukset, vetäjänä Piia Pärssinen

Blogikirjoituksissa