Nina Into

Head of Service Desk & Employee Experience Service, Fujitsu Finland Oy
Nina Into toimii Fujitsulla Service Desk ja työntekijäkokemus liiketoiminnoista vastaavana Business Ownerina.
Hän on intohimoinen työntekijäkokemuksen kehittäjä ja uskoo, että Service Deskillä on keskeinen rooli Fujitsun asiakasyritysten työntekijöiden arjen sujuvoittamisessa. Nina on työskennellyt IT-palveluiden parissa 15 vuotta ja nähnyt, miten teknologia ja inhimillisyys voivat yhdessä luoda erinomaisia kokemuksia.
Tässä puheenvuorossa Nina jakaa näkemyksiä ja käytännön vinkkejä siitä, miten Service Desk voi olla enemmän kuin pelkkä tukipiste – se voi olla työntekijäkokemuksen todellinen arvontuottaja.
Tutustu kaikkiin Profession koulutuksiin ja tapahtumiin, joihin valitsemme aina parhaat kouluttajat ja puhujat.