Skip to content

Kari Korkiakoski

yksi Suomen johtavia asiakaskokemuksen asiantuntijoita, kirjailija & toimitusjohtaja, Future Lab

Kari on asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija. Kari hyödyntää asiakaskokemuksen ja markkinoinnin välineitä aktiivisesti verkkokauppiaana sekä vapaa ajallaan.

Hän on kirjoittanut aiheesta useita kirjoja, joista uusin on nimeltään ’Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus: Uusi aika, uudenlainen johtaminen’ (2019). Keskustelu asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen ympärillä on elänyt voimakkaasti viime vuosina. Teemoja on käsitelty pääasiassa erillään, eikä kokonaisvaltaista näkökulmaa ole tarjottu. Kirjassaan Kari esittelee mallin, jolla asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen johtaminen yhdistetään. Tärkeintä on johdon kyky rakentaa visio, johon kytketään sitä toteuttava asiakas- ja henkilöstökokemus: tällä kokonaisuudella rakennetaan kasvun menestysresepti muuttuvassa toimintaympäristössä.

toimitusjohtaja, FutureLab

Tulevat koulutukset, vetäjänä Kari Korkiakoski

Blogikirjoituksissa