Skip to content

Kari Korkiakoski

Suomen johtavia asiakaskokemuksen asiantuntijoita

Kari on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija. Hän on suorittanut mm. Net Promoter Score -koulutuksen. Kari myös ”syö omaa leipäänsä” ja hyödyntää asiakaskokemuksen ja markkinoinnin välineitä aktiivisesti niin henkilökohtaisesti kuin verkkokauppiaana.

Hän on kirjoittanut aiheesta useita kirjoja, joista uusin on nimeltään ’Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus: Uusi aika, uudenlainen johtaminen’ (2019). Keskustelu asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen ympärillä on elänyt voimakkaasti viime vuosina. Teemoja on käsitelty pääasiassa erillään, eikä kokonaisvaltaista näkökulmaa ole tarjottu. Kirjassaan Kari esittelee mallin, jolla asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen johtaminen yhdistetään. Tärkeintä on johdon kyky rakentaa visio, johon kytketään sitä toteuttava asiakas- ja henkilöstökokemus: tällä kokonaisuudella rakennetaan kasvun menestysresepti muuttuvassa toimintaympäristössä.

toimitusjohtaja, FutureLab

Tulevat koulutukset, vetäjänä Kari Korkiakoski

Blogikirjoituksissa