Skip to content

Sakari Taitonen

toimitusjohtaja ja kokenut asiakaspalvelun ja myynnin kehittäjä, QualityDesk

Sakari Taitonen toimii QualityDeskin toimitusjohtajana ja on kokenut asiakaspalvelun ja myynnin kehittäjä. Hänellä on yli 20 vuoden käytännön kokemus asiakaspalvelusta puhelimitse – aina asiakasrajapinnasta operatiiviseen ja strategiseen johtamiseen saakka. 

Sakari on uransa aikana auttanut lukuisia organisaatioita kehittämään asiakaspalvelun laatua ja vuorovaikutustaitoja, erityisesti puhelinpalvelun kontekstissa. Hän on tunnettu analyyttisesta mutta käytännönläheisestä otteestaan, jolla saavutetaan mitattavia tuloksia – nopeasti ja hallitusti. 

Hänellä on vahva osaaminen asiakaspalveluprosessien rakentamisesta, laadunvarmistuksesta ja palvelumallien kehittämisestä, mutta erityisesti hän osaa innostaa ja motivoida koulutettavia viemään opitut asiat käytäntöön. Sakari uskoo siihen, että hyvä asiakaskokemus ei ole sattumaa – se on selkeiden rakenteiden, johdonmukaisen valmentamisen ja ihmisläheisen vuorovaikutuksen tulos. 

Tutustu kaikkiin Profession koulutuksiin ja tapahtumiin, joihin valitsemme aina parhaat kouluttajat ja puhujat.

Etsi koulutus & tapahtuma Ota yhteyttä