Riikka Kämppi
Viestinnän ammattilainen
Luonut useita suomalaisia liikuttaneita viestintäkampanjoita, kuten Nenäpäivä ja Pekka Haaviston presidentinvaalikampanjat
Riikka Kämppi palkittiin Procomin vuoden 2012 viestinnän ammattilaisena. Viime vuodet hän on toiminut strategisen viestinnän konsulttina oman yrityksensä Rautarouva Ironlady Oy puitteissa. Riikan mielestä viestintä on muuttunut nopeatempoiseksi ja avoimuuden vaatimus on lisääntynyt, mutta onnistuneen viestinnän ydin on pysyvä: puhu totta ja kielellä, jota muut ymmärtävät.
Riikka on uutisnarkomaani, joka seuraa päivittäin useita medioita ja analysoi jatkuvasti muutoksia mediassa. Vapaa-ajallaan Riikka mieluiten lukee kirjoja tai katsoo elokuvia ellei ole joogaamassa tai pyöräilemässä.