Skip to content

Mira Oiva

Oivalluttava ja innostava sisältöstrategian moniosaaja

Olen innovatiivinen fasilitaattori ja kouluttaja, jolla on kokemusta +14 vuoden ajalta verkkosisältöjen asiakaslähtöisestä tuottamisesta ja vuosien kokemus strategisesta suunnittelusta menestyville B2B-yrityksille ja Suomen kärkinimille sekä brändeille.

Olen työskennellyt aiemmin +7 vuotta B2C-tapahtumamarkkinoinnin äärellä, B2C-markkinoinnissa myyntipäällikkönä ja B2B-markkinoinnissa markkinoinnin suunnittelijana ja mediaplannerina sekä vastannut verkkosivustokehityksestä ja verkkosivujen uudistamisprojekteista laajoissa sisältökokonaisuuksissa. Differolla olen toiminut noin 7 vuotta sisältöstrategina ja fasilitaattorina. Johtavana sisältöstrategina kehitän sisältöstrategiaan liittyviä työmallejamme ja vastaan tiimin kanssa asiakasprojektien suunnittelusta ja laadukkaasta toteutuksesta.

Erityisosaamistani on asiakaslähtöinen markkinoinnin strateginen suunnittelu – tavoitteiden kirkastaminen, asiakaspersoonien muodostaminen ja ostopolkua mukailevien sisältöpolkujen suunnittelu.

Työssäni innostun oivalluttamisesta, sisältöstrategian myötä kirkastuvasta asiakasymmärryksestä ja siitä, kun voin auttaa markkinointijohtoa johtamaan markkinointiaan tuloksiin asiakaslähtöisesti.

Tulevat koulutukset, vetäjänä Mira Oiva

Blogikirjoituksissa