Skip to content

Mira Oiva

Oivalluttava ja innostava sisältöstrategian moniosaaja

Olen innovatiivinen fasilitaattori ja kouluttaja, jolla on kokemusta +14 vuoden ajalta verkkosisältöjen asiakaslähtöisestä tuottamisesta ja vuosien kokemus strategisesta suunnittelusta menestyville B2B-yrityksille ja Suomen kärkinimille sekä brändeille.

Olen työskennellyt aiemmin +7 vuotta B2C-tapahtumamarkkinoinnin äärellä, B2C-markkinoinnissa myyntipäällikkönä ja B2B-markkinoinnissa markkinoinnin suunnittelijana ja mediaplannerina sekä vastannut verkkosivustokehityksestä ja verkkosivujen uudistamisprojekteista laajoissa sisältökokonaisuuksissa. Differolla olen toiminut noin 7 vuotta sisältöstrategina ja fasilitaattorina. Johtavana sisältöstrategina kehitän sisältöstrategiaan liittyviä työmallejamme ja vastaan tiimin kanssa asiakasprojektien suunnittelusta ja laadukkaasta toteutuksesta.

Erityisosaamistani on asiakaslähtöinen markkinoinnin strateginen suunnittelu – tavoitteiden kirkastaminen, asiakaspersoonien muodostaminen ja ostopolkua mukailevien sisältöpolkujen suunnittelu.

Työssäni innostun oivalluttamisesta, sisältöstrategian myötä kirkastuvasta asiakasymmärryksestä ja siitä, kun voin auttaa markkinointijohtoa johtamaan markkinointiaan tuloksiin asiakaslähtöisesti.