Juhana Hokkanen

Partner & Creative Director - Brand Experience, TBWA\Helsinki
Juhana Hokkanen (Partner & Creative Director, TBWA\Helsinki) toimii luovana johtajana, jonka keskittymiskenttä on kokemuksellinen ja kokeellinen brändin rakentaminen. Tämän lisäksi hän kuuluu TBWA\NEXTin globaaliin innovaatioihin ja tekoälyyn keskittyvään ydinryhmään.
Hän yhdistää strategisen luovuuden, teknologian ja tekoälyn käytännön sovelluksiin: aina brändialustoista ja kokemuksista dataa hyödyntäviin, skaalautuviin luoviin prosesseihin. Juhana on valmentanut kymmeniä monialaisia tiimejä tekoälyn mahdollisuuksista ja työnkulkujen muutoksesta. Hänen töitään on palkittu kymmeniä kertoja Suomessa ja kansainvälisesti, ja asiakkaita ovat olleet mm. Nissan, adidas, McDonald’s, Neste ja Helsingin Sanomat.
Brand Day -lavalla Juhana näyttää käytännön esimerkkien kautta, miten tekoälyä voi hyödyntää brändin rakentamisessa, luovassa työssä ja tulevaisuuden rakentamisessa.
Tutustu kaikkiin Profession koulutuksiin ja tapahtumiin, joihin valitsemme aina parhaat kouluttajat ja puhujat.