Ismo Nikkola
EVP Brand, Sustainability and Communications
Ismo on Valion Executive Vice President vastuullaan strategia, brändit ja markkinointi, innovaatiot, digitaalinen asiakaskokemus sekä Data & AI -transformaatio. Hänellä on yli 30 vuoden kokemus elintarvikealalta erilaisista markkinointitehtävistä sekä mainostoimistoista brändistrategina. Uransa aikana Ismolle kansainvälisyys on ollut merkittävä yhdistävä tekijä.
Hän on aina uskonut markkinoinnin voimaan yritysten kasvun moottorina ja näkee brändi- ja markkinointistrategiat erottamattomana osana liiketoimintastrategiaa. Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskeiseksi teemaksi hänen työssään, heijastaen Valion asemaa maitosektorin vastuullisuuden edelläkävijänä – tekijänä, joka vahvistaa myös brändiarvoa.
Vuodesta 2022 lähtien, jolloin Ismo liittyi Valioon, yhtiön brändiarvo ja -vahvuus ovat kasvaneet merkittävästi. Tänä päivänä Valio on maailman yhdeksänneksi arvokkain maitobrändi ja Euroopan vahvin elintarvikebrändi. Tämä menestys on seurausta systemaattisesta työstä strategian, organisaation, työkalujen ja prosessien kehittämiseksi brändin ja markkinoinnin johtamisessa.