Anna Haverinen
(FT, kulttuuriantropologia ja digitaalinen kulttuuri) design-antropologi, Havainna
Anna Haverinen (FT, kulttuuriantropologia ja digitaalinen kulttuuri) on design-antropologi ja ihmisymmärryksen syväosaaja, joka on työskennellyt palveluiden, liiketoiminnan ja strategioiden kehittämisessä jo kymmenen vuotta. Hänellä on laajasti kokemusta sekä palveluliiketoiminnan (B2B, B2C) että organisaatioiden kehittämisestä eri ihmisymmärrysmenetelmien avulla.
Anna hyödyntää työssään niin palvelumuotoilun kuin ratkaisukeskeisen valmennuksen menetelmiä, ja on pidetty kouluttaja, tiiminvetäjä sekä luennoitsija aina pienemmistä yritystilaisuuksista TEDx-lavoille saakka.
“Annan innostus on tarttuvaa ja esimerkit niin käytännönläheisiä, että ne on helppo omaksua.”
Verkkosivut: www.havainna.com