Luota tapahtumasi käsiimme
Räätälöidyt tapahtumat kaikenkokoisiin tarpeisiin
B2B-tapahtumatoimisto Professio Studio varmistaa ensiluokkaisen tapahtumakokemuksen lisäksi sinulle tärkeimpien liidien generoinnin.
Oma TV-tasoinen studiomme Helsingin keskustassa yhdistettynä alan parhaisiin tapahtumatilasopimuksiin mahdollistaa räätälöidysti virtuaali-, hybridi-, ja fyysiset tapahtumat tarpeisiinne.
Meiltä et kuitenkaan osta ainoastaan tapahtumatilaa ja kameroita – todellinen osaamisemme on timanttisen kovan sisällöntuotannon ja puhujakaartin rakentamisessa, projektijohtamisessa sekä sisällön markkinoimisessa omalle, huippuun viritetylle pohjoismaisten päättäjien tietokannalle – yli 20 vuoden kokemuksella. Me varmistamme ainutlaatuisen tapahtumakokemuksen lisäksi, että tapahtumassanne on juuri teille tärkeimmät kohderyhmät paikalla.
Mikäli haluat tehdä ensiluokkaisen tapahtuman maksimaalisella tuotolla ja markkinoiden taatusti parhaalla hinta-laatusuhteella – autamme oikeasti mielellämme.
Palvelumme pähkinänkuoressa
Virtuaali-, hybridi- ja fyysiset tapahtumat
- Lokaalit ja globaalit tapahtumat uusien kohderyhmien tavoittamiseen
- Kansainväliset ja kansalliset asiakastilaisuudet
- Isot ja pienet henkilöstötilaisuudet
- Webinaarit & koulutukset
- Podcastit
- Vaalikeskustelut
Videotuotannot
- Demot
- Referenssivideot
- Osavuosikatsaukset
- Joulu- ja kesätervehdykset
- Rekrytointivideot
- Somekampanjat
Mielessäsi olisi jotain muuta? Kerro se meille täällä.
Osaamisemme käytössäsi – avaimet käteen periaatteella.
Keskity omaan ydintyöhön ja jätä alla olevat asiat meidän huomaamme.
1. Sisällöntuotanto & tunnetut tapahtumabrändit
Profession ja BIG Business Insight Groupin tunnettujen tapahtumabrändien hyödyntäminen
Tapahtuman agendan rakentaminen ja aiheiden generointi
Puhujien ja moderaattorien hankinta ja neuvottelut
Tapahtumatuotanto
- Sisällölliset käsikirjoitukset
- Tekniset käsikirjoitukset
- Puhujabriiffit ja kenraaliharjoitukset
- Ennakkokuvaukset tarpeen mukaan
2. Markkinointi, osallistujahankinta & liidigenerointi
Markkinointi ja kutsuprosessit huippuun viritetylle pohjoismaiselle päättäjätietokannalle
- Kohderyhmämäärittelyt ja poiminnat
Markkinointikampanjan kesto noin 8-12 viikkoa
- Markkinointilistojen räätälöinti relevantille kohderyhmälle
- Brändätty nettisivu tapahtumalle
- Markkinointikampanjan sisällöntuotanto
- Sosiaalisen median kampanjat ja PR
Liidigenerointi ja ennalta sovitut 1-2-1 tapaamiset tärkeimpien päättäjien kanssa
Media pack sosiaaliseen mediaan
- Tapahtumatrailerit ja bannerit
- Puhujatrailerit ja bannerit
3. Graafinen suunnittelu & visuaalinen ilme
Tapahtuman brändäys ja logosuunnittelu
- Nettisivut ja laskeutumissivut
- Kutsupohjat ja layoutit
TV-tasoiset broadcast-materiaalit
- Tapahtuma-alustan muotoilu brändisi mukaan
- Livelähetyksen muotoilu brändisi mukaan
- Tapahtumatraileri
- Puhujatrailerit
Materiaalit sosiaaliseen mediaan
- Tapahtumabannerit
- Puhujabannerit
4. Tekninen tuotanto & tapahtuma-alusta
Kaikenkattava TV-studio Helsingin keskustan ytimessä
- Green screen -teknologia
- 3 erityylistä kuvauslokaatiota
- Huippuluokkainen äänentoisto ja valaistus
- Prompterit, mikrofonit ja klikkerit – kaikki tarvittava esittämiseen
- Ammattilavastus
- Teknikot ja kuvaajat
- Tuottaja
Visuaaliset materiaalit suoraan lähetykseen
- Tapahtuman traileri
- Puhujatrailerit
Livelähetys ja tapahtuma-alusta
- Räätälöity muotoilu (iOS ja Android)
- Virtuaaliset lounget ja esittelytilat
- Yksityiset kokoushuoneet
- Osallistujien profilointi ja tekoälypohjainen verkostoituminen
- Chat-toiminto ja äänestykset
- Materiaalipankki ja ladattavat materiaalit
Täydet oikeudet tallenteisiin
Data-analytiikka: käyttäytyminen, vuorovaikutus ja yhteystiedot
Palautekysely ja ROI-raportti
5. Asiakaspalvelu & viestintä
Ilmoittautumisten hallinta, asiakaspalvelu ja viestintä
Jälkimarkkinointiviesti sisältäen esim. tapahtuman tallenteen
Palautekysely
Ammattitaitoa, joka täytyy itse kokea.
Näin räätälöityjä tapahtumia on toteutettu yhteistyössä useiden yritysten kanssa. Jos et usko pelkkiä myyntipuheita, tässä referenssejämme.
CASE: Accountor
Tukea päätöksentekoon 700 johtajalle.
“Talous & Työelämä onnistui hienosti. Kokemuksemme perusteella hyvin toteutettu virtuaalitapahtuma on mainio kanava yrityspäättäjien tavoittamiseen sekä keskustelun herättämiseen.”
– Otto Salminen, Marketing Manager, Accountor
Tavoite: Accountorin nykyisille ja potentiaalisille asiakkaille suunnattuun puolen päivän virtuaalitapahtumaan tavoiteltiin ensimmäisenä toteutuskertana 400 yrityspäättäjää. Tarkoituksena oli myös lanseerata uunituore Työelämätutkimus 2020.
Toteutus: Tapahtumalle luotiin Accountorin brändin mukainen ilme sekä markkinointikampanjaan sopivat materiaalit. TV-kasvo Peter Nymanin moderoi tilasuutta, jossa kuultiin talouselämän kiinnostavimpia nimiä.
Tulokset: Tapahtuma ylitti tavoitteet kirkkaasti keräämällä 700 yrityspäättäjää linjoille. Onnistumisen varmisti laadukas ohjelma yhdistettynä tehokkaaseen markkinointikampanjaan, jossa hyödynnettiin kattavaa päättäjätietokantaa. Accountor oli erittäin tyytyväinen ja tapahtuman kolmas toteutus tehtiin lokakuussa 2022.
CASE: Basware
Globaali kick-off virtuaalitapahtumana.
”The team was friendly, very collaborative, and easy to work with. We had a full trust in their team and capabilities to deliver. The project and the live event broadcast were executed professionally. Feedback has been extremely positive. Looking forward to working with again on a similar event. ”
– Sanna Eklund, Product Marketing Manager, Basware Corporation
Tavoite: Pörssiyhtiön vuosittainen kick-off muutettiin laadukkaaksi virtuaalitapahtumaksi. Tavoitteena oli viestiä strategiasta ja painopistealueista tulevalle vuodelle yhtiön yli 1000 työntekijälle ympäri maailmaa sekä lisätä viihdyttäviä ja mukaansatempaavia elementtejä luodakseen yhteisöllisyyttä organisaatiossa.
Toteutus: 3 päivän kick-offia varten rakennettiin näyttävä ja tunnistettava TV-formaatti. Päivittäinen 2 tunnin suora lähetys täytettiin interaktiivisilla haastatteluilla, paneeleilla, tallenteilla, puheenvuoroilla ja viihteellisillä osuuksilla. Lähetys lähetettiin suorana Helsingin keskustan studiolta sekä satelliittistudiolta Kööpenhaminasta.
Tulokset: Henkilöstö oli erittäin tyytyväinen virtuaaliseen kick-offiin. 73% vastaajista sanoi, että virtuaalitapahtuma ylitti heidän odotukset. 97% kertoi, että toteutus viesti strategiasta selkeästi ja ymmärrettävästi. 78 % arvioi, että virtuaalinen lähestymistapa toimi erittäin hyvin maailmanlaajuiseen viestintään. Kick-off järjestetään 2023 jo kolmatta kertaa.
Suunnitteletko tapahtumaa?
Ota yhteyttä ja kerro meille ajatuksistasi.