Skip to content

Myynnin kasvun paras kaveri.

Kun haluat keskittyä laadukkaisiin liideihin.

Päättäjätapahtumat ovat kustannustehokas ratkaisu B2B-myynnin kasvattamiseen verrattuna perinteiseen mediaan – ja ennen kaikkea investoinnin tuotto on helppo mitata.

Me autamme sinua tavoittamaan toimialasi ylimmät päätöksentekijät – Oli tavoittelemasi kohderyhmä sitten esimerkiksi Suomen suurimpien yritysten johto tai julkisenhallinnon vaikuttajat.

Toimintamme ydin on myyntinne kasvattaminen. Keinoja tähän on monia. Tapahtumakumppanina voimme järjestää teille yli 20 one-to-one tapaamista teille tärkeimpien päättäjien kanssa tapahtuman aikana. Riippuen asettamistanne liiketoiminnan tavoitteista, voitte valita eri vaikuttamisen keinoista.

 

 

Voitte esimerkiksi esitellä onnistuneen asiakascasen tapahtumayleisölle, toimia ohjelmalinjan puheenjohtajana tai pitää workshopin osallistujille.

Lisäksi yrityksenne brändäytyy tapahtuman markkinoinnin yhteydessä alan kärkitoimijana teille tärkeässä kohderyhmässä. Tavoitamme keskimäärin 10 000 – 20 000 päättäjää tapahtuman kohderyhmästä riippuen.

Investointipäätöksen tehtyänne, emme jätä teitä oman onnenne varaan, vaan Customer Happiness -tiimimme on teitä varten. Tiimimme sparraa teidän osallistujat huippuunsa, auttaa järjestelyissä sekä tärkeimpänä varmistaa, että saatte investoinnista kaiken mahdollisen hyödyn irti.

Tehokasta myynnin buustaamista – eikö totta?

 Totuus tulee asiakkaan suusta.

Sanotaan, että sitä saa mitä mittaa. Me mittaamme asiakaskokemusta NPS:llä. Net Promoter Score (NPS) tarkoittaa suositteluindeksiä eli sitä, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelevat Profession palveluita tai tuotteita ystävilleen tai kollegoilleen. Meille jokainen asiakas on tärkeä ja haluamme varmistaa, että myös asiakas on tyytyväinen tapahtuman jälkeen. Ylpeänä voimme kertoa, että meidän asiakkaiden antama NPS luku on 64. Yleisesti ajatellaan että positiivinen NPS-luku on hyvä ja yli 50 on jo erinomainen. NPS luku 64 kertoo meille lukuisista tyytyväisistä asiakkaista, ketkä kasvattavat vuosittain myyntiään Profession tapahtumien avulla.

Tapahtumat

Digi & IT HR & johtaminen

Data Business Forum 2020

10. joulu 2020

Wanha Satama, Helsinki / Live Stream

Digi & IT

Teollisuus 4.0 2020

08. syys 2020

Virtuaalitapahtuma

Kehitys Kiinteistö & rakentaminen Talous & rahoitus

Real Estate Forum 2020

26. elo 2020

Virtuaalitapahtuma

Digi & IT Kiinteistö & rakentaminen Opetus & kasvatus

Future Learning Environment 2020

26. elo 2020

Virtuaalitapahtuma

HR & johtaminen Kiinteistö & rakentaminen Sote

Tulevaisuuden Sairaala 2020

02. syys 2020 – 03. syys 2020

Virtuaalitapahtuma

Digi & IT Kehitys

Digital Leaders Forum 2021

16. helmi 2021

Tripla, Helsinki

Digi & IT Sote

DigiSote 2020

10. joulu 2020

Wanha Satama, Helsinki / Live Stream

Sote

Kotihoito & Palveluasuminen 2020

17. marras 2020 – 18. marras 2020

Tripla, Helsinki / Live Stream

HR & johtaminen Itsensä kehittäminen Sote

Osastonhoitaja & Hoitotyön Johtaja 2021

12. tammi 2021 – 13. tammi 2021

Tampere

Päättäjäraportit

Kartoitamme tapahtumiemme osallistujien liiketoimintahaasteita sekä hankkeita ennen tapahtumaa. Tutustu alta uusimpiin päättäjäraportteihin.

 

REAL ESTATE FORUM -osallistujaraportti

TUTUSTU RAPORTTIIN

DATA BUSINESS FORUM –osallistujaraportti

TUTUSTU RAPORTTIIN

TULEVAISUUDEN SAIRAALA –osallistujaraportti

TUTUSTU RAPORTTIIN

 

FUTURE LEARNING ENVIRONMENT -osallistujaraportti

TUTUSTU RAPORTTIIN

Kiitos luottamuksesta.

Meillä on ollut ilo auttaa alansa kärkitoimijoita jo vuodesta 2006.

Kumppanuuselementit

Lämpimät liidit.

Tapahtumakävijät ovat päättäjäasemassa olevia henkilöitä, jotka ovat raivanneet kalenteristaan tilaa keskittyäkseen päivän teemoihin. Sen sijaan, että myyjä käyttää aikaa kylmäsoittoihin, tapaamisten bookkaamiseen ja asiakkaille ajamiseen, tapahtumassa he kohtaavat asiakkaat kerralla innostavassa ympäristössä. Tapaamiset ovat sovittu toiveidenne pohjalta Profession toimesta ennalta, joten myyjät voivat keskittyä vain olennaiseen.

Tehokas keino vaikuttaa.

Tapahtumakumppanina sinulla on mahdollisuus päästä vaikuttamaan vaikeasti tavoitettaviin kohderyhmiin suoraan. Riippuen asettamistanne liiketoiminnan tavoitteista, voitte valita teille parhaiten sopivan vaikuttamisen keinon: ohjelmalinjan puheenjohtajuus tai asiakascasen esittely tai workshop tapahtuman ohjelmasa.

Kohdennettu näkyvyys.

Meille olet enemmän kuin logo nettisivuilla. Et tarvitse muhkeaa mediabudjettia tavoittaaksesi kohderyhmäsi, vaan tapahtumakumppanina brändisi näkyy kaiken tapahtumamarkkinoinnin yhteydessä ennen tapahtumaa, sen aikana ja jälkeen. Hukkakontaktien sijaan viestisi tavoittaa monikanavaisesti haluamasi päättäjät ja vaikuttajat kohdennetusti ja brändisi profiloituu alan edelläkävijöiden joukossa.

ROI.

Kun mittaat tapahtumainvestoinnin tulokset, huomaat helposti tehneesi hyvän päätöksen. Tapahtuma on kustannustehokas ratkaisu verrattuna perinteiseen mediaan. Pienellä investoinnilla saat vaikuttavia tuloksia aikaan ja ennen kaikkea investoinnin tuotot on helppo laskea – ennalta sovitut tapaamiset valitsemisiesi päättäjien kanssa ja sitä kautta lopulta solmitut diilit.

Ota yhteyttä!

Mietitään teille sopivin kumppanuusratkaisu.

Jätä yhteystietosi alle, olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian!