Skip to content

Live-tapahtumat

 

TAPAHTUMAT OTA YHTEYTTÄ

Kun haluat keskittyä laadukkaisiin liideihin.

Päättäjätapahtumat ovat kustannustehokas ratkaisu B2B-myynnin kasvattamiseen verrattuna perinteiseen mediaan – ja ennen kaikkea investoinnin tuotto on helppo mitata.

Me autamme sinua tavoittamaan toimialasi ylimmät päätöksentekijät – Oli tavoittelemasi kohderyhmä sitten esimerkiksi Suomen suurimpien yritysten johto tai julkisenhallinnon vaikuttajat.

Toimintamme ydin on myyntinne kasvattaminen. Keinoja tähän on monia. Tapahtumakumppanina voimme järjestää teille yli 20 one-to-one tapaamista teille tärkeimpien päättäjien kanssa tapahtuman aikana. Riippuen asettamistanne liiketoiminnan tavoitteista, voitte valita eri vaikuttamisen keinoista.

 

 

Voitte esimerkiksi esitellä onnistuneen asiakascasen tapahtumayleisölle, toimia ohjelmalinjan puheenjohtajana tai pitää workshopin osallistujille.

Lisäksi yrityksenne brändäytyy tapahtuman markkinoinnin yhteydessä alan kärkitoimijana teille tärkeässä kohderyhmässä. Tavoitamme keskimäärin 10 000 – 20 000 päättäjää tapahtuman kohderyhmästä riippuen.

Investointipäätöksen tehtyänne, emme jätä teitä oman onnenne varaan, vaan Customer Happiness -tiimimme on teitä varten. Tiimimme sparraa teidän osallistujat huippuunsa, auttaa järjestelyissä sekä tärkeimpänä varmistaa, että saatte investoinnista kaiken mahdollisen hyödyn irti.

Tehokasta myynnin buustaamista – eikö totta?

Tulevat live-tapahtumat

Digi & IT

Teollisuus 4.0

31. elo 2021

Tampere

Digi & IT HR & johtaminen

BDF 2021 – Business Data Forum

09. joulu 2021

Helsinki

Kehitys Kiinteistö & rakentaminen Talous & rahoitus

REF 2021 – Real Estate Forum

08. syys 2021

Helsinki

HR & johtaminen Kiinteistö & rakentaminen Sote

Tulevaisuuden Sairaala 2021

22. syys 2021 – 23. syys 2021

Helsinki

Sote

KOPA 2021 – Kotihoito & Palveluasuminen

17. marras 2021 – 18. marras 2021

Helsinki

Digi & IT Sote

DigiSote 2021

09. marras 2021

Helsinki

HR & johtaminen Itsensä kehittäminen Sote

Osastonhoitaja & Hoitotyön Johtaja 2022

19. tammi 2022 – 20. tammi 2022

Tampere-talo

 Totuus tulee asiakkaan suusta.

Sanotaan, että sitä saa mitä mittaa. Me mittaamme asiakaskokemusta NPS:llä. Net Promoter Score (NPS) tarkoittaa suositteluindeksiä eli sitä, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelevat Profession palveluita tai tuotteita ystävilleen tai kollegoilleen. Meille jokainen asiakas on tärkeä ja haluamme varmistaa, että myös asiakas on tyytyväinen tapahtuman jälkeen. Ylpeänä voimme kertoa, että meidän asiakkaiden antama NPS luku on 64. Yleisesti ajatellaan että positiivinen NPS-luku on hyvä ja yli 50 on jo erinomainen. NPS luku 64 kertoo meille lukuisista tyytyväisistä asiakkaista, ketkä kasvattavat vuosittain myyntiään Profession tapahtumien avulla.

Kumppanuuselementit

Lämpimät liidit. Sen sijaan, että myyjä käyttää aikaa kylmäsoittoihin ja tapaamisten bookkaamiseen, tapahtumassa he kohtaavat asiakkaat kerralla innostavassa ympäristössä. Tapaamiset ovat sovittu toiveidenne pohjalta Profession toimesta ennalta.

Tehokas keino vaikuttaa. Pääset vaikuttamaan vaikeasti tavoitettaviin kohderyhmiin suoraan. Riippuen asettamistanne liiketoiminnan tavoitteista, voitte valita teille parhaiten sopivan vaikuttamisen keinon: ohjelmalinjan puheenjohtajuus tai asiakascasen esittely tai workshop tapahtuman ohjelmassa.

Kohdennettu näkyvyys. Brändisi näkyy kaiken tapahtumamarkkinoinnin yhteydessä ennen tapahtumaa, sen aikana ja jälkeen. Viestisi tavoittaa monikanavaisesti haluamasi päättäjät ja vaikuttajat kohdennetusti ja brändisi profiloituu alan edelläkävijöiden joukossa.

ROI. Kun mittaat tapahtumainvestoinnin tulokset, huomaat helposti tehneesi hyvän päätöksen. Pienellä investoinnilla saat vaikuttavia tuloksia aikaan ja ennen kaikkea investoinnin tuotot on helppo laskea – ennalta sovitut tapaamiset päättäjien kanssa ja sitä kautta lopulta solmitut diilit.

Ota yhteyttä!

Mietitään teille sopivin kumppanuusratkaisu.

Jätä yhteystietosi alle, olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian!