Kun haluat keskittyä laadukkaisiin liideihin.
Päättäjätapahtumat ovat kustannustehokas ratkaisu B2B-myynnin kasvattamiseen verrattuna perinteiseen mediaan – ja ennen kaikkea investoinnin tuotto on helppo mitata.
Me autamme sinua tavoittamaan toimialasi ylimmät päätöksentekijät – Oli tavoittelemasi kohderyhmä sitten esimerkiksi Suomen suurimpien yritysten johto tai julkisenhallinnon vaikuttajat.
Toimintamme ydin on myyntinne kasvattaminen. Keinoja tähän on monia. Tapahtumakumppanina voimme järjestää teille yli 20 one-to-one tapaamista teille tärkeimpien päättäjien kanssa tapahtuman aikana. Riippuen asettamistanne liiketoiminnan tavoitteista, voitte valita eri vaikuttamisen keinoista.
Voitte esimerkiksi esitellä onnistuneen asiakascasen tapahtumayleisölle, toimia ohjelmalinjan puheenjohtajana tai pitää workshopin osallistujille.
Lisäksi yrityksenne brändäytyy tapahtuman markkinoinnin yhteydessä alan kärkitoimijana teille tärkeässä kohderyhmässä. Tavoitamme keskimäärin 10 000 – 20 000 päättäjää tapahtuman kohderyhmästä riippuen.
Investointipäätöksen tehtyänne, emme jätä teitä oman onnenne varaan, vaan Customer Happiness -tiimimme on teitä varten. Tiimimme sparraa teidän osallistujat huippuunsa, auttaa järjestelyissä sekä tärkeimpänä varmistaa, että saatte investoinnista kaiken mahdollisen hyödyn irti.
Tehokasta myynnin buustaamista – eikö totta?
Tulevat live-tapahtumat
Kehitys Kiinteistö & rakentaminen Talous & rahoitus
REF 2021 – Real Estate Forum
08. syys 2021
Helsinki
HR & johtaminen Kiinteistö & rakentaminen Sote
Tulevaisuuden Sairaala 2021
22. syys 2021 – 23. syys 2021
Helsinki
HR & johtaminen Itsensä kehittäminen Sote
Osastonhoitaja & Hoitotyön Johtaja 2022
19. tammi 2022 – 20. tammi 2022
Tampere-talo
Totuus tulee asiakkaan suusta.
Sanotaan, että sitä saa mitä mittaa. Me mittaamme asiakaskokemusta NPS:llä. Net Promoter Score (NPS) tarkoittaa suositteluindeksiä eli sitä, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelevat Profession palveluita tai tuotteita ystävilleen tai kollegoilleen. Meille jokainen asiakas on tärkeä ja haluamme varmistaa, että myös asiakas on tyytyväinen tapahtuman jälkeen. Ylpeänä voimme kertoa, että meidän asiakkaiden antama NPS luku on 64. Yleisesti ajatellaan että positiivinen NPS-luku on hyvä ja yli 50 on jo erinomainen. NPS luku 64 kertoo meille lukuisista tyytyväisistä asiakkaista, ketkä kasvattavat vuosittain myyntiään Profession tapahtumien avulla.
Kumppanuuselementit
Lämpimät liidit. Sen sijaan, että myyjä käyttää aikaa kylmäsoittoihin ja tapaamisten bookkaamiseen, tapahtumassa he kohtaavat asiakkaat kerralla innostavassa ympäristössä. Tapaamiset ovat sovittu toiveidenne pohjalta Profession toimesta ennalta.
Tehokas keino vaikuttaa. Pääset vaikuttamaan vaikeasti tavoitettaviin kohderyhmiin suoraan. Riippuen asettamistanne liiketoiminnan tavoitteista, voitte valita teille parhaiten sopivan vaikuttamisen keinon: ohjelmalinjan puheenjohtajuus tai asiakascasen esittely tai workshop tapahtuman ohjelmassa.
Kohdennettu näkyvyys. Brändisi näkyy kaiken tapahtumamarkkinoinnin yhteydessä ennen tapahtumaa, sen aikana ja jälkeen. Viestisi tavoittaa monikanavaisesti haluamasi päättäjät ja vaikuttajat kohdennetusti ja brändisi profiloituu alan edelläkävijöiden joukossa.
ROI. Kun mittaat tapahtumainvestoinnin tulokset, huomaat helposti tehneesi hyvän päätöksen. Pienellä investoinnilla saat vaikuttavia tuloksia aikaan ja ennen kaikkea investoinnin tuotot on helppo laskea – ennalta sovitut tapaamiset päättäjien kanssa ja sitä kautta lopulta solmitut diilit.