Skip to content

Ohjeet Brella-tunnuksen luomiseen.

Ota käyttöösi Brella – seuraa virtuaalitapahtumaa ja löydä uusia kontakteja. Tähän koottuna myös usein kysytyt kysymykset!

 

Liity Brellaan ja luo tunnuksesi

 

1. Kirjaudu sisään

2. Kerro itsestäsi

3. Tutustu muihin

4. Ehdota tapaamisia

Näin luot profiilisi Brellaan

  1. Kopio tämä linkki Chrome selaimeen: https://next.brella.io/
  2. Avattuasi linkin saat sähköpostiisi uuden varmennuslinkin (magic link), jota klikkaamalla pääset aloittamaan kirjautumisen. Mikäli linkki ei saavu, tarkistathan roskapostisi.
  3. Valitse sinulle sopivin tapa luoda käyttäjätili. Valitse joko olemassa oleva sosiaalisen median käyttäjätunnus, tai luo itsellesi Brella-tunnus.
  4. Seuraavaksi pääset valitsemaan sinua kiinnostavat aiheet tapahtumassa. Näiden avulla alusta yhdistää sinut suoraan muiden osallistujien kanssa ja pääset aloittamaan verkostoitumisen!
  5. Lopuksi voit kirjoittaa itsestäsi lyhyen esittelytekstin, joka voi sisältää esimerkiksi vastuualueesi tai sen mikä tavoitteita sinulla on tälle tapahtumalle 😊

 

Video-ohjeet profiilin luomiseen

Usein kysyttyä Brellasta

  1. Onhan käytössäsi Chrome selain? Mikäli sinulta ei löydy Chrome selainta, voit ladata selainversion täältä.
  2. Klikkaan linkkiä, ja sivu kysyy liittymiskoodia? Liittymiskoodisi on henkilökohtaisen linkin lopussa oleva 5-7 merkkinen kirjain/numeroyhdistelmä.
  3. Olen jo kertaalleen luonut tunnukset, ja nyt en pääse sisään henkilökohtaisen linkin avulla? Pääset kirjautumaan sisään täältä
  4. Saan virheilmoituksen ”Your seat is full”. Käythän kirjautumassa jo luomillasi tunnuksilla sisään täältä 
  5. Ääni ei kuulu? Tarkistathan, että laitteesi äänet ovat päällä. Mikäli se ei auta, tarkista, että videoikkunan äänet ovat päällä viemällä hiiresi videoikkunan vasempaan alakulmaan.
  6. Ääni kaikuu? Yleisin syy äänen kaikumiselle on se, että sinulla on useita ikkunoita auki samaan sisältöön liittyen. Mikäli katsot lähetystä tietokoneella sekä puhelimella, laitathan toisesta äänet pois.
  7. En saa lähetystä pyörimään, vaikka painan playsta? Sulje ylimääräiset selainikkunat. Jos tämä ei auta, kokeile päivittää selainikkunasi.
  8. Äänet kuuluvat, mutta kuva pätkii tai pysähtyy? Tarkistathan verkkoyhteytesi. Kokeile päivittää selainikkunasi.

Jäikö jokin asia mietityttämään?

Asiakaspalvelijamme ovat sinua varten! Meilaa asiakaspalvelu@professio.fi, soita +358 (0)20 780 6220 (arkisin klo 9-15) tai chattaa – me autamme oikeasti mielellämme.